Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Jack en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

08 Februari 2012 | Hong Kong, Kowloon

Het is nu 14.00 plaatselijke tijd, maar mijn lijf zegt 7 uur 's ochtends. Na een goede vlucht zijn we in Hong Kong aangekomen. Mooie film gezien, ieder had zijn eigen schermpje, en een heel seizoen "America's next top model" bekeken, lekker suf. Jack heeft lekker zitten knorren, maar bij mij lukte het niet zo. Op het vliegveld stond een mannetje met een bord met onze namen er op. Hij had een bagagekar bij zich. Wij dachten dat onze koffers daar op zouden gaan, maar dat was niet het geval. De brave borst had zulke vreselijke o-benen, dat hij de kar als rollator gebruikte.
In een busje naar het hotel gebracht. De kamer was pas in de middag klaar, dus meteen maar op pad gegaan. Helaas erg bewolkt en koel weer, maar alles beter dan de -10 van thuis. Bij de 7 Eleven een lekker cappuccino gehaald en Kowloon Park ingelopen. Mooie plantjes, bomen en vogeltjes. Jack helemaal gelukkig. Toen de drukte in. Koffietentje gevonden en nog maar een shotje cafeïne genomen met een lekkere quiche erbij. Daarna verder gelopen. Leuke straatjes, drukte, overal etende mensen. En die typisch Aziatische geur. Om 13.00 naar het hotel gegaan en gelukkig was de kamer klaar. Even wat gehannes met de internetverbinding, maar alles werkt nu. Zo lekker onder de douche, vanavond op pad om een maaltijd te scoren en op tijd naar bed.

• 08 Februari 2012 - 06:28

Jose:

Klinkt als een goed begin van de reis

• 08 Februari 2012 - 07:01

Mirjam:

Tja, vliegen blijft noodzakelijk kwaad als je ver weg wilt. Ik hoop dat jullie de jetlag snel een beetje te boven zijn. (en dan weer verder:-)
    Geniet!

• 08 Februari 2012 - 19:19

Laura Van Der Voorn:

leuk om alvast wat te horen! Heel veel plezier verder. groeten, laura

• 08 Februari 2012 - 20:17

Jeroen: