Van Coromandel naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Van Coromandel naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Van Coromandel naar Rotorua

Door: Jack en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

22 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Op dinsdag zijn we vanaf het strandhuisje van Judith vertrokken op weg naar Rotorua. We hebben het rustig aan gedaan. Dat kan ook niet anders, want er zijn maar weinig stukken rechte weg hier. Jack rijdt onze Sunny geroutineerd door alle haarspeldbochten en houdt keurig links. In Waihi koffie gedronken en de goudmijn bekeken. Helaas niets gevonden. In Tauranga rondgekeken in een paar galeries. Tot onze verbazing was er een tentoonstelling van etsen van Rembrandt. Lekker geluncht aan het strand en rond 4 uur waren we in Rotorua. Motel gezocht en gevonden. Prima dagje.
Vandaag alle vulkanische activiteit bekeken en geroken. Helaas regent het al de hele dag. Ondanks dat hebben we een hoop gezien. Overal borrelt de modder en het water en komt er stoom en gas uit de grond. Schitterend! De dag afgesloten met een uurtje in de Polenysian Spa. Lekker warme baden en ach, de lucht van rotte eieren went. Vanavond een keertje zelf koken. Benieuwd of dat lukt op die rare elektrische pitjes die ze hier hebben.

• 22 Februari 2012 - 07:20

Maaike:

Leuke verhalen hebben jullie! Ik zie het allemaal voor me.... Geniet!

alle goeds, Maaike

• 22 Februari 2012 - 15:33

Herriette Frielinck:

Hallo vakantiegangers
    Dat klinkt allemaal erg goed, geweldige ervaring moet dit zijn, leuk om al die verhalen te lezen, geniet van de tijd die jullie daar hebben, heerlijk!!!
    Groetjes Herriette

• 22 Februari 2012 - 16:33

Ina:

Ik lees met veel plezier de verhalen over jullie belevenissen. En..... als er rotondes zijn, links om he! Veel plezier nog, groetjes van Ina

• 22 Februari 2012 - 16:37

Jeroen:

Liesbeth, puike foto van het sandboarden. Je snelheid komt goed over. En Jack links rijden. Hij heeft me wel eens verteld dat hij bijna alles links doet.

Groeten en nog veel plezier