Vrije dag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Door: Jack en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

01 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Nelson

Het valt allemaal niet mee om alles te bekijken en te doen. Dus besloten we een dag niets te doen. Eerst ontbijten met een stel backpackers. Een gezellige janboel. Daarna lekker koffie gedronken in het centrum van Nelson (geen schoenen gezien, Marlies). Het weer was prima, maar wel veel wind, dus geen strand vandaag, maar naar een park. Al gauw hadden we in de gaten, dat er een Japanse tuin was. Prachtig aangelegd met schitterende vijvers, waar we een rustig plekje vonden. Liesbeth ging lezen en ik lekker tekenen. Genoeg inspiratie daar. Zonder het te merken, vloog de dag om en had ik zowaar een sfeervolle tekening gemaakt. Morgen naar het Abel Tasman park, moet heel mooi zijn. Voor de liefhebbers: de Belgische biertjes heb ik gevonden in de supermarkt.

• 01 Maart 2012 - 08:47

Ina:

Wat een mooie/leuke foto's. Je zou bijna zin hebbben om ook heen te gaan. Maar wij gaan eerst naar Frankrijk. Ligt iets dichterbij.
    Groetjes Ina

• 01 Maart 2012 - 09:33

Mariëtte :

Wat een super mooie foto's allemaal zeg! Leuk om te zien en te lezen. Heel veel plezier nog!

• 01 Maart 2012 - 15:47

Jeroen:

Blij dat Liesbeth wat Belgische biertje heeft gevonden. Het werd onderhand ook aan deze kant van de aarde een zorg. En zo'n dagje rust hebben jullie verdiend.

• 01 Maart 2012 - 17:55

Laura:

Wat sta je blij op de foto Liesbeth! komt vast omdat je ons mist. ik jou wel in ieder geval. Veel plezier verder!