Verder langs de Oostkust - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Verder langs de Oostkust - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Verder langs de Oostkust

Door: Jack en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

16 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Oamaru

Het houdt maar niet op die prachtige landschappen. Er was tijd genoeg om van alles te bekijken. Daarom zouden we de orgelpijpen bekijken. De weg ging behoorlijk omhoog ten borden van Dunedin. De wandeling duurde maar driekwartier. Het was echter steil en glibberig, dus halverwege maakten we rechtsomkeert. Liesbeth had niet de goede schoenen aan. Op naar de boulders. Dat zijn grote ronde stenen, die op het strand liggen en die op onverklaarbare wijze zo rond zijn. Prachtig, ze lijken net grote verdwaalde schildpadden. We kwamen vroeg in Oamaru aan, een stadje met veel oude gebouwen. Een daarvan was ooit een graanschuur, waarin nu een kunstexpositie wordt gehouden en een restaurant is gevestigd. Prachtig allemaal. Morgen verder langs de kust.