Afscheid van Shang en Hai - Reisverslag uit Guilin, China van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Afscheid van Shang en Hai - Reisverslag uit Guilin, China van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Afscheid van Shang en Hai

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

23 Mei 2014 | China, Guilin

Weer op weg naar Guilin. Vier dagen zijn we gereden door onze vaste chauffeur. Dat schept een band. Ook al sprak hij geen Engels, behalve o.k., we begrepen elkaar vrij goed. Als het tenminste ging om de basis: eten, drank en vrouwen. Het stel waarmee we bijna vier dagen zijn opgetrokken, moest ons ook verlaten. We hebben het erg gezellig gehad met de Rotterdammers. Veel humor en nergens moeilijk over doen. We hebben nog samen een markt bezocht halverwege. Dat was weer genieten van al dat uitgestalde vlees, varkenskoppen- en poten, kippen, ganzen en eenden, opgepropt in kleine kooien, allerlei vissen, kikkers en schildpadden. Daar krijg je wel honger van. Daarna op naar Guilin, een vrij grote, maar toch knusse en gezellige stad, leuker dan Shanghai. We hebben al een leuk Spaans restaurant gezien, waar we straks gaan eten. Deze keer geen Chinees.

• 23 Mei 2014 - 15:54

Marlies:

eet smakelijk....... wij vertrekken morgen, maar wij blijven jullie volgen.......nog veel plezier en groetjes nu nog uit Hoofddorp.

• 23 Mei 2014 - 16:25

Anneke Koenders:

Beste Jack en Liesbeth
    Terug van vakantie naar Zeeland, (dat klinkt toch heel anders, dan vakantie naar China)al jullie mooie berichten gelezen. Wat een vreemde maar fraaie wereld en van de laatste foto's zou je wel spontaan vegetariër worden. Raar eigenlijk , en een beetje hypocriet, want wij zien het alleen niet , gebeurd achter gesloten deuren, dat slachten, die oortjes en zo.
    Heel veel moois nog gewenst

Hartelijke groeten
    Anneke Koenders

• 23 Mei 2014 - 21:18

Jeroen En Marlies :

Uitgestald vlees. Heel bijzonder.
    Veel plezier nog.

Jeroen

• 23 Mei 2014 - 22:40

Ingrid:

Leuk jullie reisverslag te lezen fascinerend wat een mooie reis, geniet er van!
    Nog heel veel plezier, en mooie verhalen.

Ingrid

• 24 Mei 2014 - 00:07

Anja Smink:

Hoi Liesbeth,
    Wat een leuk reisverslag! Met de foto's erbij maakt het helemaal bijzonder.
    Geniet van jullie prachtige reis. Ik blijf jullie volgen.

hartelijke groet, Anja