Eindelijk in de auto - Reisverslag uit Daniels Park, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Eindelijk in de auto - Reisverslag uit Daniels Park, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Eindelijk in de auto

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

05 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Daniels Park

Vandaag zijn we op weg gegaan naar Washington. Het adres van het hotel dat we daar geboekt hadden, werd niet herkend door de TomTom. Dus dat gaf een beetje stress. Maar door het stadscentrum van Washington als bestemming in de voeren, en de wegenkaart er bij zaten we toch nog snel op de goede weg. Het was mooi weer en Jack hield zich keurig aan de maximum snelheid,...... als enige......we werden steeds ingehaald door enorme vrachtwagens.
In Baltimore hield de TomTom er opeens helemaal mee op, de 12 volt aansluiting in de auto werkt blijkbaar niet, lege batterij dus. Gelukkig troffen we, op een rest-area, een informatie centrum, met een heel aardige meneer die ons een briefje gaf met de route informatie. Zonder problemen zijn we bij het hotel aangekomen. Koffers uitgeladen en een winkel opgezocht op Google Maps. Het bleek een prachtige supermarkt, waar we flink hebben ingeslagen. Lekker op de kamer gegeten, wijntje erbij, helemaal goed.
Inmiddels weten we ook hoe we morgen in de stad kunnen komen. We kunnen met een gerust hart gaan slapen, alles is onder controle.