Kaboodles - Reisverslag uit Rock Stream, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Kaboodles - Reisverslag uit Rock Stream, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Kaboodles

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

12 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Rock Stream

Het woord van de dag: Kaboodles. Toen we het zagen, hadden we geen flauw idee wat het betekent. Laat me jouw Kaboodles eens zien, kwam direct bij mij op. Het klinkt lekker en heeft alles in zich. Vandaag karden we naar Fingerlakes, sluit naadloos aan bij Kaboodles. Het begint eentonig te worden, maar weer een prachtige dag, geen wolkje aan de lucht. De Amerikanen staan erom bekend rustig te rijden. Dat is nog steeds zo, maar wel harder dan tien jaar geleden. Ik hou me keurig aan de snelheid, maar de yanks niet. De schuren in Engels rood vind ik prachtig, maar had ik nog niet geschoten. Eindelijk kwam er één in zicht, groots en half vervallen. Ideaal. Liesbeth maakte de mooiste foto's zoals altijd. De lunch smaakte prima en het bedienend personeel is zo aardig. Halverwege de middag kwamen we aan bij Watkins Glen. Jeroen had ons getipt en zoals altijd had hij volkomen gelijk. De gorges waren adembenemend mooi. In het begin was het druk. Weer die kutchinezen. Het bleek vandaag Labourday te zijn. Ga dan in godsnaam aan het werk, riep ik uit. Ze deden net alsof ze me niet verstonden. Gelukkig werd het steeds rustiger. Chinezen hebben een hekel aan lopen net als de Amerikanen. Die rijden doodgemoedereerd het kerkhof op! Wat the fuck your Kaboodles.

• 13 Oktober 2015 - 14:09

Jeroen:

Kaboodles, nooit van gehoord. Van mij mogen ze die Ka weg laten. Boodles klinkt beter

• 13 Oktober 2015 - 19:36

Laura:

kaboodles is volgens wikipedia een verzameling/groep/set. slaat natuurlijk op jullie chinese vrienden haha

• 13 Oktober 2015 - 21:28

Emmy:

Prachtig die foto's van Watkins Glen! We hebben bijna dezelfde foto's..Alleen staat Jack daar niet op natuurlijk..