Portland - Reisverslag uit Thornton Heights, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Portland - Reisverslag uit Thornton Heights, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Portland

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Thornton Heights

Portland bekijken, dat was het plan voor vandaag. Toen we opstonden was de auto weer bevroren. Weinig Indian Summer vandaag. Het was echt hartstikke koud, met ook nog een stevige wind. We waren al vroeg in de stad en het was uitgestorven. Gelukkig waren er wel een paar koffietentjes open. Daarna een beetje rondgelopen, in de haven gekeken. Bootjes kijken is altijd leuk.
Van de kou moet er vaker geplast worden, dus maar weer een Starbucks in. Warme chocomelk dit keer. Toen zag Jack op de plattegrond dat je langs de kust kon lopen. We hebben het zo uitgekiend dat we liepen met de wind in de rug en de zon in het gezicht. Dat was even lekker. Terug in de stad hebben we kreeft gegeten. Dat moest ook een keer gebeuren. Lobster roll; een broodje kreeft, want in dat gepulk hebben we geen zin. Heerlijk was het. Na nog wat winkeltjes en een echte vissers-pier zijn we naar het hotel teruggegaan. Wel een beetje vroeg, maar het was echt te koud om nog meer te ondernemen. Bij de Dunkin Donut aan de overkant (moesten we ook een keer geweest zijn) doughnuts gehaald voor bij de thee en de middag doorgebracht met een boek en de voorbereiding voor Boston. Een lekker rustig dagje dus.