Frangipani resort - Reisverslag uit Kampung Padang Puteh, Maleisië van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Frangipani resort - Reisverslag uit Kampung Padang Puteh, Maleisië van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Frangipani resort

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

29 April 2016 | Maleisië, Kampung Padang Puteh

We kunnen kort zijn over vandaag. Eigenlijk hebben we niets gedaan en dat was heerlijk. Lekker ontbeten, geluncht, een biertje gedronken en gedineerd. En daar tussenin hebben we bij het zwembad gezeten. Ook gezwommen natuurlijk. Je moet af en toe even afkoelen. En oh ja, we hebben de was uitgezocht en laten ophalen en we hebben geregeld dat we zondag met een boot eerder naar Penang kunnen, zodat we voor het donker op onze volgende bestemming kunnen zijn.
We blijven hier nog 2 dagen, en waarschijnlijk verlopen die ongeveer hetzelfde als vandaag, maar dan zonder de regel dingetjes. Lekker uitrusten en eindelijk weer eens een boek lezen. Helemaal goed.

• 29 April 2016 - 16:30

Anneke Koenders:

Dag Jack en Liesbeth,
    Weer met plezier jullie verslagen gelezen. Wij zijn net terug van een zeer koud, nat en winderig weekje Texel. Misschien dat dit een troost en/of steun kan zijn als het erg heet is. Dan maar liever dobberen in het zwembad, lijkt me. Veel moois nog gewenst.
    Groet van Tom en Anneke.