KLCC en Petronas - Reisverslag uit Ulu Kelang, Maleisië van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu KLCC en Petronas - Reisverslag uit Ulu Kelang, Maleisië van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

KLCC en Petronas

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

13 Mei 2016 | Maleisië, Ulu Kelang

Na een rustige start, Jack ging met Joke de hond uitlaten en ik heb even gezwommen, hebben we gekeken wat we zouden doen vandaag. Het werd het KLCC en de Petronas torens. Met Uber zijn we er naar toe gereden. Ging prima. Eerst een lekkere cappuccino gedronken op een terrasje met uitzicht op prachtige fonteinen. Daarna via het winkelcentrum, lekker koel, naar de kaartjesverkoop van de torens. We hoefden er niet te wachten, het was rustig. Jack kon met korting, want hij is 'senior citizen' . We konden de fotoshoot ontlopen en gingen eerst met de lift naar de brug tussen de torens op de 41ste verdieping. Na 15 minuten gingen we door naar de top, op de 84ste. Het uitzicht was mooi, maar een beetje wazig. Na een klein half uurtje werden we weer naar beneden gestuurd. Toen was het tijd voor de lunch. Heel veel restaurantjes in de Mall. Ook heel veel dure winkels trouwens. Tiffany's, Chanel, Ferragamo, Harrods en nog zo wat bekende namen. Beetje boven ons budget.
Later zijn we nog door het park gelopen, rustig aan, want heeeeel warm. En toen met de taxi weer terug.