Finale - Reisverslag uit Sunhe, China van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Finale - Reisverslag uit Sunhe, China van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Finale

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

12 Juni 2014 | China, Sunhe

Het is zo weer voorbij die vier weken. Al lijkt het wel, of we er acht weken op hebben zitten. Zoveel hebben we gezien. Bejing is een mooie stad, heeft veel te bieden, maar wel ontiegelijk druk. Vooral de verkeersdrukte is berucht. Maar ja, wat wil je met meer dan twintig miljoen mensen? Vandaag stonden de Verboden Stad en het Olympisch stadion op het programma. De stad van de keizers viel wat tegen. Hij was vooral groot. Slechts 8700 kamers. De gebouwen waren veel van hetzelfde. Bovendien kon je bijna nergens in. Het meeste was dicht, of was af en toe achter glas te zien. En het was uiteraard vergeven van de Chinezen. De keizerlijke tuin stelde ook weinig voor. 's Middags heerlijk gegeten in een achterafstraatje. Daarna naar het Olympisch zwembad en het Vogelnest. Allebei zeer indrukwekkend. Vooral het Vogelnest is een architectonisch hoogstandje. Wat een stadion. Mooi en heel groot. Je kon zelfs het dak op. Daar heb ik nog een foto van genomen. Na afloop waren we helemaal gaar. Dat kwam vooral door de warmte. Het zit er nu bijna op. Eerst nog het laatste avondmaal bij m'n schoonzus en dan morgen terug naar Nederland. Dat is toch ook weer mooi. Lekker genieten van het WK hockey en voetbal. Gaaf.

• 12 Juni 2014 - 13:52

Erwin Castricum:

Jack en Liesbeth, dank voor de mooie verhalen! Wel thuis en mak an!
    Groeten Erwin

• 12 Juni 2014 - 15:35

Laura:

Goede reis alvast!
    groeten, laura

• 12 Juni 2014 - 17:24

John Anneke:

leuk als je zo genoten hebt maar met de laatste dagen is het dan ook zo voorbij
    goede terugreis en tot ziens

• 13 Juni 2014 - 00:02

Anja Smink:

Mooi verslag.
    Fijne terugreis.
    groetjes, Anja

• 13 Juni 2014 - 00:39

Emmy:

Fijn dat we op deze manier een beetje met jullie konden meereizen. Goede reis en hopelijk tot gauw!