Rustig dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

11 Februari 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Gister een lange reis, wachten in lange rijen, auto ophalen en naar het hotel rijden, eten in de stad en toen waren we moe. De jetlag sloeg keihard toe. We hebben een leuk klein hotel aan de rand van Orlando, ongeveer een kwartiertje lopen naar down town.
Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Lekker door de stad gewandeld ook nog even mooie huizen bekeken in een woonwijk. Het is heerlijk weer, zonnig, een beetje wind. Korte broek aan en op slippers. We zagen foto's van een besneeuwd Hoofddorp, op Facebook en zijn blij dat we zijn waar we zijn.
In het park rond Lake Eola was vandaag Pet Walk Festival. Overal mensen met honden. Net wat voor mij. Maar gelukkig hadden ze allemaal goed naar Cesar Milan gekeken en geluisterd. Het waren keurig opgevoedde honden. Dus geen paniek. In de supermarkt hebben we wat lekkere biertjes gehaald en tegen 4 uur zaten we lekker op het balkon bij onze kamer.

• 12 Februari 2017 - 15:34

Anneke Koenders:

Lieve mensen
    Dan was het opeens weer zover. Heerlijk in Florida met prachtweer.
    Hier was de wereld heel wit. Haal dus maar diep adem en geniet met volle teugen ook vande zon. Wij gaan morgen naar Hoenderloo. Dat steekt weer miezerig af tegen Orlando.
    Heel veel plezer nog
    Hartelijke groet