lang geleden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu lang geleden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jack en Liesbeth Moor-Pannekeet - WaarBenJij.nu

lang geleden

Door: Jack en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Jack en Liesbeth

20 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het is alweer een paar dagen geleden dat we verbinding hadden, dus nu een heel verhaal. Vanaf de Bay of Islands hebben we een mooie rit terug naar Auckland gehad. Alleen kwamen we in een enorme regen/hagel/onweersbui terecht. Niets meer te zien, dus maar even gestopt. Gelukkig was het snel over en na een hapje eten konden we weer verder. Aan het eind van de middag waren we weer bij tante Jos. Een rustig avondje gehad en de volgende dag, zaterdag, naar Waiheke Island. Een klein uurtje op de Ferry, in gezelschap van een aantal vrijgezellenfeest groepen. Luidruchtig spul. Op het eiland de Island Hopper genomen en ons laten rondrijden. Op mooie plekjes even uitgestapt en rondgekeken. Op een wijngaard geluncht, wederom in gezelschap van, dezelfde, vrijgezellenfeest hangers, nog wat luidruchtiger. Het is een prachtig eiland, mooie uitzichten overal en een prachtig landschap. Na de rondrit weer de Ferry genomen, terug naar Auckland. En ja hoor, daar waren ze weer. Nu volledig beschonken en uit hun dak. Wel lachen.....
Omdat we niet meteen de bus naar tante konden pakken, waren we later terug dan gepland, maar wel voldaan en behoorlijk gekleurd door de zon.
Zondag zijn we wezen lunchen bij nichtje Mariette. Heel gezellig en erg lekker gegeten in weer een prachtig huis. Na het afscheid zijn we op pad gegaan naar het strandhuisje van nichtje Judith. Daar hebben we nu een nacht doorgebracht. Ons eigen huis kan er in kopje duikelen. Vandaag het schiereiland Coromandel verkend. Naar Hotwater Beach geweest. Kuiltje gegraven en in het (behoorlijk) warme water gezeten. Daarna doorgereden naar Hahei, waar we naar Cathedral Cove zijn gelopen. Pittige wandeling, maar prachtig en de Cove was ook heel mooi. Nu even wat boodschapjes doen en terug naar het huis. Morgen trekken we weer verder.

• 20 Februari 2012 - 07:54

Mirjam:

Wat een heerlijke verhalen en een prachtige foto's. Dat zandboarden lijkt me spectaculair. Weet niet of ik het zou durven. Geniet verder.

• 20 Februari 2012 - 19:16

Laura:

fijn dat we mee mogen genieten van de sandboardfoto. ziet er gaaf uit!